WEB BLOG
this site the web

Tuborg Green Fest ???


Pai sa incepem. Am apucat abia a doua si a treia zi . Sa spunem despre vremea de sambata ... pai a fost cald, plus ca eu imi luaseam haine pe mine de parca sa anuntat vreun viscol . Nu vreau sa ajung la momentul sosirii noastre in parc pentru a remarca dezacordul produs cu nesimtire de Alex. In euforia apropieri de parc, scena,lume,galagie , prietenul nostru Alexutzu a strigat : SE AUDE MANELELE !!! Si toata lumea :   :)) :)) :)) .Bineinteles, el fiind rocker . Ajunsi in parc, uimiti de multimea de persoane am decis sa ramanem intr-un loc cu vizibilitate moderata. In ceea ce priveşte praful, nu suntem "mironosiţe", dar sunt destule persoane care au probleme cu plamanii şi au alergii şi tot felul. Inhalarea prafului, mai ales în cantităţi mari, nu e deloc ceva INDICAT. Destul de bine ne-am descurcat si cu praful sambata. Duminica a fost si mai caterinca, pana a inceput ploaia . Toata lumea a stat in ploaie ,in frig , in vant . Un singur nume mia ramas intiparit : DESPOOOOOT !!!! ADI DESPOOOOT  !!!!!( o screlozata care imi tipa in urechi . Am tremurat pana a intrat MAAAAAANDINGAAA  si asta nu pentru muzica lor ci pentru cele doua dansatoare superbe , impresionante,mirifice, splendide. Am incurcat totul in povestirea mea si era sa uit de sfatul care vroiam sa-l dau organizatorilor : Data viitoare la urmatorul festival "gratis" bagati o taxa de 1 leu si din taxa asta instalati dracu' niste protectie pentru gazon. 

 Trupe ce au meritat aplauze : Guano Apes , Publica , Mandinga , Vita de vie  si presupun ca Stefan Banica Jr. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies