WEB BLOG
this site the web

I will not ever forget


Ajungem sa credem ca nu vom putea uita anumite chestii niciodata ,nu?
Mereu mi se spune ca tin minte numai ce vreau eu, dar nu e deloc asa...
parca aud "Mai ti minte cant ti-am spus sa nu bei rece?" eeh cam asa suna .....
Ma aflu si eu in aceasta idee si iata cateva chestii care sunt sigur ca nu le voi putea uita ...
Imi aduc aminte de prima noapte petrecuta intr-n club, de primii ani de scoala, de primii bani de buzunar, de prima prietena, de prima tigara fumata singur, de primul meu telefon mobil...(chestii banale)
...imi aduc aminte de unele seri petrecute la telefon, de nostalgia aceea care te cuprinde cand ea te refuza a nenumarata oara, de zilele calduroase in care leneveam cat vroiam fara sa imi zica nimeni ce sa fac .
Heeey ... de prima rafuaiala cu golanii, de primul 'cui' de cea mai strong betie...
Cu siguranta mai sunt multe de amintit , poate ca nici eu nu-mi aduc aminte de toate nu?.....si oricum de tinut minte e ca nu trebuie sa iti aduci aminte cu voce tare ceea ce sti ca ar putea deranja persoana de langa tine
:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies