WEB BLOG
this site the web

sunt chiar....


Sunt dificil , cateodata cer niste lucruri pe care nu le pot avea chiar daca cei de langa mine ar vrea sa ma multumeasca. Vroiam sa zic ceva dar ....
bine ... am mai spus despre asta... i'm in love... si nush as vorbi mereu despre ea... prietenii oricum mi i-am disperat, parintii pe toata lumea ... pana si pe ea...
Ai ajuns vreodata la stadiul in care sa zici ca gata m-am plictisit de cautari, la nivelul acela care te face sa stii care e cea mai importanta persoana din viata ta, cand poti sa ii spui tot ce simti tot ce te supara fara sa comenteze sau sa o deranjeze...?Nu cred... NU CRED!!!! nimeni nu a fost si bici nu va fii in situatia mea... cu ea....nu cred k ar fi ceva iesit din comun dar simt si stiu ca noi suntem altfel , ea e altfel ,eu sunt altfel si sunt modelat de ea, imi place si nu imi place daca se intreaba cineva...
Daca ea m-ar lasa... cred ca....


Dar in fine , important este ca acum ne intelegem si sper sa fie asa 'cat mai mult timp'...ii multumesc mult pentru ce e ea acum ...o iubita si un prieten adevarat...
inca o data te iubesc....




•Dragostea este o batalie, dragostea este un razboi; dragostea este o maturizare. - James Baldwin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies